Micro Hybrids (Μικρό Υβριδικά)
Micro Hybrids (Μικρό Υβριδικά)
Αυτά είναι συμβατικά οχήματα τα οποία κινούνται είτε από κινητήρες βενζίνης είτε ντίζελ στα οποία η ηλεκτρική μίζα των 12 V έχει καταργηθεί και στην θέση του συμβατικού εναλλάκτη έχει τοποθετηθεί μία ειδικά σχεδιασμένη ενσωματωμένη μίζα / γεννήτρια (INTEGRATED STARTER GENERATOR [ISG]) η οποία κινείται με ιμάντα.
Ενώ η ISG ενός μικρο-υβριδικού δεν μπορεί να βοηθήσει στην κίνηση του οχήματος, μπορεί να παρέχει δύο σημαντικά υβριδικά χαρακτηριστικά.
Πρώτα απ’ όλα ένα μικρο-υβριδικό διαθέτει σταμάτημα στο ρελαντί. Το κύκλωμα ελέγχου του κινητήρα περιλαμβάνεται μέσα στο μικρο-υβριδικό το οποίο θα σταματήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν το όχημα είναι ακίνητο.
Αυτό το χαρακτηριστικό από μόνο του μπορεί να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου κατά 10% έως 15% στο περιβάλλον πόλης/ αστικό.
Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου σε ένα μικρο-υβριδικό μπορεί να ελέγξει επίσης τον κύκλο φόρτισης του εναλλάκτη έτσι ώστε αυτός να παράγει ηλεκτρισμό για να επαναφορτίσει κυρίως την μπαταρία του οχήματος κατά την διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης.
Αυτό παρέχει ήπια ποσότητα αναγεννητικής πέδησης και ένα επιπρόσθετο κέρδος στην αποδοτικότητα.
Το Citroen C3, το Mazda, το Toyota Airus και άλλα ανάλογα οχήματα, είναι μικρο-υβριδικά όχηματα. Δείτε σχετικό video της Mazda.
Καταστάσεις λειτουργίας οχήματος Micro Hybrids (Μικρό Υβριδικά)
Εξαρτήματα οχήματος κατηγορίας Micro Hybrids (Μικρό Υβριδικά)