Υβριδικά Διαχωρισμού Ισχύος ή Μικτά (σε Σειρά – Παράλληλα)
Χαρακτηριστικές εγκαταστάσεις επιβατικών αυτοκινήτων περιλαμβάνουν το Toyota Prius, το Ford Escape, το Lexus Gs450 και το LS600.
Στην διάταξη ως υβριδικό διαχωρισμού ισχύος, οι δύο αρχές που αναφέρθηκαν παραπάνω συνδυάζονται για να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα και των δύο συστημάτων. Αυτή είναι μία σύνθετη δυνατότητα να εφαρμοστούν υβριδικές μεταδόσεις κίνησης.
Σε μία υβριδική ηλεκτρική μετάδοση κίνησης με διαχωρισμό της ισχύος υπάρχουν δύο κινητήρες: ένα ηλεκτρικό μοτέρ και ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Η ισχύς από αυτούς τους δύο κινητήρες μπορεί να μοιραστεί για να κινήσει τους τροχούς μέσω του διαχωριστή της ισχύος, ο οποίος είναι ένα απλό σετ πλανητικών γραναζιών. Η σχέση μπορεί να είναι από 0-100% για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ή από 0-100% για το ηλεκτρικό μοτέρ, ή οτιδήποτε άλλο μεταξύ αυτών, όπως 40% για το ηλεκτρικό μοτέρ και 60% για τον κινητήρα καύσης. Το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να ενεργήσει σαν μία γεννήτρια για να φορτίσει τις μπαταρίες.
Στον ανοικτό δρόμο, η πρωτεύουσα πηγή ισχύος είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, όταν απαιτείται η μέγιστη ισχύς, για παράδειγμα για προσπέραση, χρησιμοποιείται το ηλεκτρικό μοτέρ για να βοηθήσει μεγιστοποιώντας την διαθέσιμη ισχύ για σύντομη χρονική περίοδο, δίδοντας την εντύπωση ότι υπάρχει ένας μεγαλύτερος κινητήρας από αυτόν που βρίσκεται πραγματικά τοποθετημένος. Στις περισσότερες εφαρμογές, ο κινητήρας σβήνει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο μειώνοντας τις εκπομπές στις πλευρές των πεζοδρομίων.
Υβριδική κίνηση διαχωρισμού ισχύος.(1) Κινητήρας εσωτερικής καύσης, (2) Ρεζερβουάρ, (3) Πλανητικό γρανάζι, (4) Ηλεκτρικό μοτέρ, (5) Αναστροφέας, (6) Μπαταρία, (7) Εναλλάκτης