Υβριδικά Υδραυλικά Οχήματα
Υβριδικά Υδραυλικά Οχήματα
Ένα υδραυλικό υβριδικό όχημα χρησιμοποιεί για συμπληρωματική μετάδοση ισχύος ένα υδραυλικό σύστημα ανάκτησης, αποθήκευσης και της επαναχρησιμοποίησης ενέργειας.
Μια αντλία μεταβλητής μετατόπισης αντικαθιστά τον κινητήρα – γεννήτρια και ένας υδραυλικός συσσωρευτής, που αποθηκεύει ενέργεια σε μία η δύο δεξαμενές διπλής ενέργειας. Οι δεξαμενές αυτές από την μια πλευρά χρησιμοποιούν κάποιο υδραυλικό υγρό και από την άλλη, με την μορφή συμπιεσμένου αερίου, άζωτο σε υψηλή πίεση, σύστημα ανάλογο με τις υδροπνευματικές αναρτήσεις της Citroen.
Σε αντίθεση με τα άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία χρησιμοποιούν σύστημα ανάκτησης ισχύος για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας την οποία την αποθηκεύουν σε μια μπαταρία για χρήση από τον ηλεκτροκινητήρα, το υδραυλικό υβριδικό σύστημα ανακτά την ενέργεια στη μορφή πεπιεσμένου υδραυλικού ρευστού.
Σχηματική διάταξη υβριδικού υδραυλικού οχήματος. (1) Υδραυλική αντλία – κινητήρας σε σειρά, (2) Συσσωρευτής χαμηλής πίεσης, (3) Συσσωρευτής υψηλής πίεσης και (4) Υδραυλική μετάδοση
Η ενέργεια ανακτάται κατά την διάρκεια επιβράδυνσης του οχήματος
Το υδραυλικό υβριδικό όχημα χρησιμοποιεί την υδραυλική ενέργεια για την επιτάχυνση προώθησης, κάτι το οποίο οδηγεί σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και σε βελτιωμένη επιτάχυνση χάρη στη μεγάλη ισχύ των υδραυλικών συστημάτων. Ο υδραυλικός συσσωρευτής είναι φτηνότερος και μεγαλύτερης διάρκειας από τις μπαταρίες που χρησιμοποιεί ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.
Σχηματική διάταξη υβριδικού υδραυλικού οχήματος μονής δεξαμενής ενέργειας. (1) Υδραυλική αντλία – κινητήρας σε σειρά, (2) Συσσωρευτής υψηλής πίεσης, (3) Φίλτρο, (4) Ρεζερβουάρ, (5) Κιβώτιο μετάδοσης κίνησης